25/1

måndagar.. fyfan det är nog ästan den jobbigaste dagen  veckan, eller nästan iaf.
eeh, började tjugo över åtta med idrott vi hade badminton, haha skoj ju ;).
sen var det so såg film, sjukt bra typ : die welle. ska ses ! ellr jag har inte ett klart den än men den verkar braaah.
sen har vi haft fysik, datasal och bara chillat. Bild, gjorde ingenting typ.
sen matte och där måste vi ju jobba eftersom vi går efter värsta planen?
hahaha låter sjukt men jaaa, ni vet sånna där mål man ska nå från lektionen? ;)
sen slöt jag och roobin gubben hämtade mig i skolan och sen gick jag till skomakaren med mina skor:
ett par klackstövlar och ett par vanliga stövlar för lagning eftersom jag e obra på det där.. fyfan.
aja och nu e robin på gymmet och jag väntar på honom så vi kan åka hem till mig !
imorgon har jag sovmorgon till 11 då jag ska spela bowling med moa och malin..
vi ska bowla en tmme och sen äta pizza medans alla andra nördar i vår AE i skolan ska åka skidor och ha det kallt i 4 timmar.
rätt nöjd m mitt val måste jag säga,
ajaa nu blev det lite långt men jag har inget mer att säga nu iaf ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du bowla och inte åka skidor?

2010-01-25 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0